Luieren

Onze vakantie begint ten einde te lopen. Nog een nachtje in het appartement. Vanavond nog even de koffers inpakken. Morgen rijden we terug naar Orlando. Zondag hadden we eigenlijk al besloten om de Tamiami Trail niet meer te rijden, maar de laatste twee dagen lekker te luieren. De hitte, de indrukken en alle activiteiten die we ondernomen hebben, kosten heel wat energie.

Na het ontbijt zijn we naar het strand gegaan en hebben we in de  zee liggen dobberen. De wind was sterker, waardoor de golven ook iets hoger waren. We moesten ons best doen om niet van het appartement af te raken. Toen het vloed werd, zagen we de eerste rog al weer aan de kustlijn. We hebben nog een poosje in onze strandstoeltjes aan de vloedlijn gezeten, tot er steeds meer bewolking kwam opzetten. In de verte begon het te onweren en niet veel later trok er een regengebied over Fort Myers Beach. Het bleef maandag nog uren regenen.

Dinsdag eigenlijk hetzelfde laken en pak. ‘s Ochtends hebben we weer aan het strand gelegen. Aan het begin van de middag begon het weer te betrekken. Maar we hebben nog heel wat uurtjes aan het strand kunnen doorbrengen.

Morgenochtend vertrekken we richting Orlando, een autorit van 177 miles. We kiezen voor de binnenroute, zodat we niet alleen maar rijksweg hoeven te rijden. Ons vliegtuig vertrekt om 19.00 uur lokale tijd. Om 08.15 uur landen we op Dublin, waarbij ons aansluitende vlucht vertrekt om 09.40 uur. Om 12.15 uur zouden we dan op Schiphol zijn.