Lang zal ze leven

Om 1 seconden over middernacht feliciteerde Laura me al in de auto. Ze had heel stilletjes de klok in de gaten gehouden. Toen we thuis waren, feliciteerde Ben me en daarna kreeg ik nog allemaal felicitaties via e-mail, het blog en Facebook. Dank je wel allemaal. Bryan en Mark hadden ook een kaart gestuurd. In Glenbrook hebben de huizen geen brievenbus in de deur. Wel zit er een behoorlijke spleet aan de zijkant van de deur, waar regelmatig reclamefolders doorgeschoven worden. Op iedere hoek van de straat staan een heleboel brievenbussen bij elkaar, steeds genummerd van 1 t/m 16. Onderaan staat wel steeds een andere code (1PA, 2PB, 1PC etc.), maar welke brievenbus van ‘ons’ is en hoe wij de kaart uit de brievenbus kunnen krijgen? We gaan het morgen aan Bruce vragen.

20120715 002      20120715 002

‘s Middags hebben we een nieuwe zwembroek voor Ben gekocht. Wie was er nou ook weer jarig vandaag? Nee hoor, ik heb een prachtige ketting gekregen. Na het eten van heerlijke cheesecake bij de thee zijn we mijn verjaardag wezen vieren in restaurant Golden Corral.

Het weer is al een paar dagen wat onbestendig. De eerste week was heel zonnig, met temperaturen boven 90 Fahrenheit (minimaal 32 graden). Regen hebben we overdag niet gehad. De tweede week zit er veel bewolking in de lucht, waardoor de temperaturen toch wel onder de 30 graden zakken en er regelmatig een bui valt ... De watertemperatuur van het zwembad is ook een paar Fahrenheit lager, nog maar 29 graden. Laura voelt eerst met haar grote teen en zakt heel langzaam in het zwemwater. Ik zal jullie niet langer plagen vanuit mijn luie ligstoel bij het zwembad met temperaturen van 16 graden en heel veel regen in Nederland. De plantjes buiten hoeven in ieder geval geen water mannen. Leven de plantjes binnen nog? Het gietertje staat in het kastje links boven van de gootsteen ......

Reacties

  1. Wij willen graag een foto van de verjaardagen ketting zien...
    Was het lekker en gezellig in restaurant Golden Corral?
    Wat hebben jullie voor lekkers gegeten?

    Jullie gaan vandaag inpakken, op naar het volgende adres.
    Ben weer benieuwd naar het vervolg van jullie belevenissen.

    XXX, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een prachtige aparte ketting!
      Is deze mee komen vliegen of is hij in America gekocht?

      XXX, Lien

      Verwijderen
    2. Mooi he? Helemaal uit Vlaardingen mee komen vliegen. Word ik al bruin?

      Verwijderen
  2. Ven Harte gefeliciteerd, lijkt me heerlijk om daar jarig te zijn...hebben jullie het wel gezegd toen jullie uit eten gingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thats a very beautiful necklace Jeanette :) Gratzie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Golden Circle (dag 1)

Onze snorkeltochten op Bonaire

Inscheping